zaterdag 9 april 2011

Hoe eerlijk is twitter (realtime) en ben ik...? ;-))


Terwijl ik mij nog even lekker omdraai vanochtend, het is negen uur, is er alweer een tweet van mij de lucht ingegaan. 'Goedemorgen iedereen........... en wat gééft dit een goed gevoel......u ziet mij verschijnen om half acht op Twitter vanochtend maar ik lig nog lekker in m'n mandje.....!!!
En dit allemaal mogelijk gemaakt door 'Twuffer'. Hoe.....?.....Heel eenvoudig, Twuffer.com opzoeken, programma toegang geven tot Twitter, de agenda erbij pakken en 'de tweets' op datum en tijd invoeren. En hier ''houd ik van''.......je doet wel mee aan de social media zonder enige moeite...................mooi hé......wat is er nog echt....binnen de 'realtime'...??????
Nee, mensen ik zit niet constant met die klo.. 'telefoon' in m'n hand of achter 'de computer', daarvoor heb ik het vaak te druk....................dus vandaar.... dit. Maar wel echt 'digi' mee doen, geen twuffer, twitterfeed en no tools dan pas bent U ouderwets................!!

O, ja het blog loopt via 'twitterfeed', ook automatisch, updates gaan naar Twitter, Facebook en Linkedin, nu alleen nog software zoeken die een 'verhaaltjes' kan schrijven................ :-)) dan ben ik ook weer 'up to date'.............net als U.......toch...???? #vanhartewelkombijtwuffer ;-)

Hoe ga je te werk....................

Je meld je aan bij Twuffer, geeft twuffer toestemming om twitter te benaderen. Dan krijg je het 'dashboard voor je, plaatje hierboven. Hier zie je dat ik 27 tweets heb ingevoerd, er staan er nog 3 klaar voor 'loading' en er zijn in totaal 24 tweets uitgegaan...... het overzicht..... :-)

Oké, nu gaan we naar scheduled tweets, agenda erbij en op basis hiervan een tweets invoeren, bovenstaand plaatje geeft 'mijn zondag' aan, er gaan drie tweets uit, op datum en op tijdstip en zo kun je, zoveel tweets invoeren als je wilt.........................wat bespaart dit een tijd, of niet..??

Eerlijk of niet.................ik denk van wel...........??..........zie u maandagochtend wel verschijnen op twitter......met 'goedemorgen' ;-) Mooie hashtag hiervoor #GMH...GoedeMorgenHoreca

Geen opmerkingen:

Een reactie posten