woensdag 13 april 2011

Een tafeltje reserveren via facebook.....

eTender heeft een tool ontwikkeld voor facebook, zodat bezoekers via de pagina van een restaurant binnen facebook een tafel kunnen reserveren. En ik moet zeggen het is een gemakkelijke en eenvoudige manier om zo een tafeltje te verkrijgen binnen uw geliefde restaurant. Het plaatje hieronder geeft aan de linkerkant de tool aan 'tafel reserveren' en de rest volgt dan vanzelf...maar bij wie komt dit onder ogen?..inderdaad alleen bij uw facebook vrienden...............................en hoeveel zijn dat.......................????



Dus heeft u geen vrienden op facebook dan heeft dit geen zin, het is een mooie gadget maar alleen voor restaurants die 'barsten' van de vrienden op facebook..........dus......?????

Soms wordt ik niet goed van de snelheid die ons overkomt en toch houd ik ervan......maar ik blijf bij mijn standpunt, neem als restaurant 'gewoon' een gratis, 'blog' (dynamisch) naast uw website (statisch) en maak van het blog een centraal 'verkeersplein' waar alle digitale netwerk wegen samenkomen op een gecontroleerde en overzichtelijke manier. De vele netwerken gebruikt u om mensen te prikkelen om naar uw 'verkeersplein' (het Blog) te komen en vanuit daar begeleid u de bezoekers doormiddel van een 'wegversmalling' naar uw doel...................het centrale punt, de eigen website............. :-) Vrienden maken op de netwerken koste tijd, maar u weet wel beter nu dankzij twuffer (gratis), MarketMe Suit en alle gadgets die zeer tijdbesparend zijn....................!!

Genoeg 'gezwamd' over onze toekomst die vandaag alweer geschiedenis blijkt te kunnen zijn, want dat is onze wereld nu, maar niet getreurd, het échte gaat terugkomen net als met het koken. Heb trouwens net via Funda 'online' een bod gedaan op het huisje hieronder, voorzien van alle gemakken, maar zonder wifi.......ik zie er naar uit.......hoop m'n gezin ook.......??????

Moet m'n gezin nog wel inlichten over het gedane bod.....ik hoop dat ze instemmen....hoe rustiek......door de eenvoud!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten