dinsdag 29 maart 2011

MelCue de biologische komkommer met meloensmaak

Aanstaande vrijdag wordt er een nieuwe groente geïntroduceerd binnen ons landje. Dit blijkt een komkommer te zijn die oranje van binnen is en groen van buiten. Culinaire talenten zijn aanstaande vrijdag uitgenodigd om bij de presentatie aanwezig te zijn in Waddinxveen bij het bedrijf Eosta.............................................................!!!!

Jarenlang zijn ze bezig geweest om deze veredeling tot stand te laten komen. En hier wordt je een stuk vrolijker van, eindelijk een natuurlijke tegenhanger van onze 'vriend' uit Spanje, maar nu zonder gegoochel, je denkt dat je kommer gaat eten maar het blijkt meloen te zijn!!!

Heb gelijk contact gehad met mijn groenteleverancier om dit nieuwe product in het assortiment op te nemen. Vanaf volgende week kan ik bestellen is mij toegezegd....!!! Alleen nu ik er goed over nadenk stuit ik op een probleem, niet groot maar toch, onder wat voor productgroep zal de MelCue komen te staan. Onder de groep, groente of de groep fruit, geen idee.

Maar weet je waar ik écht van baal, ik kan vrijdag niet naar Eosta in Waddinxveen, te druk met de voorbereidingen voor de zaterdag, nou ja, ik hoor het wel van de collega's die wel gaan.
Meer over de MelCue, zie ook INNO FOOD......................!!! ;-))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten