vrijdag 18 maart 2011

Looping-dining....een wereldprimeur....

E-dining, Looping-dining het houdt niet op. Het Europa-Park in Duitsland heeft gezorgd voor een wereldprimeur kopte de Misset Horeca onder de knop, 'restaurants'....binnenkort een nieuwe knop, ..... 'pretparken'.........??

Er wordt tegenwoordig wat verzonnen om gerechten en drankjes te kunnen verkopen en om een bedrijf of 'pretpark' in de picture te spelen. Bij E-dining heb je al weinig bediening aan tafel, bij looping-dining, gerechten geserveerd via de 'achtbaan' zie je waarschijnlijk helemaal niemand meer, alleen als je moet afrekenen denk ik..............mooi hé...??


Waar ik wel bang voor ben is de temperatuur van de gerechten, zoals u op onderstaande foto ziet moet er nogal een afstand worden afgelegd. Er vanuit gaande dat de keukenbrigade en 'achtbaan' volledig op elkaar ingespeeld zijn, behoud ik mijn twijfels. De afstand tussen 'pass' en gast lijkt mij een nogal te grote afstand waarbij binnen mijn optiek 'onderkoeling' gaat plaatsvinden. Verder heb je het probleem van de 'loopings', alles wat op de perfect opgemaakte borden meegaat moet 'loopingbestendig' zijn en daar ben ik benieuwd naar? Of alles wordt op de borden gedresseerd in een taaie en misschien plakkerige mousseline..............keukengeheimen....!!!!!!!!!!!????????????




Verder niet te veel beleeft vandaag, wel druk gehad maar niet echt interessant om over te schrijven, dus vandaar net als de Misset toch iets, maar niet onder het label :-) :-( Restaurants


En wat de mention betreft, nee, dit is niet de 'doodsteek' van ons mooie vak, dit heeft namelijk niets met gastheerschap en het echte koken te maken. De echte 'doodsteek' moeten we elders..........zien te vinden en dat lijkt me niet zo moeilijk................helaas..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten