woensdag 9 maart 2011

Drenthe college

Mensen hebben soms een 'zwakke plek' en die heb ik ook wat aangaande opleidingsinstituten, ik heb een zwak voor het Drenthe College. Niet zo zeer om het Instituut op zich, maar voor sommige leraren die gelukkig nog 'hart' hebben voor de zaak en met de 'zaak' bedoel ik de horeca. Er staan nog mensen aan scholen die lesgeven vanuit hun beleving en daar houd ik van, stimulerende factoren vanuit het onderwijs die op hun manier de molen draaiende houden.

Het Drenthe College Hoogeveen is niet groot wat betreft oppervlakte, maar des te meer in het geven van een warm gevoel. Iets wat de 'groten' niet meer kennen en waar leerlingen een nummer zijn. Soms lijkt het dat de 'groten' de kleinen overlopen, maar ik denk dat, net als er nu gebeurd binnen de keukens, het basic gaat terug komen ook betreffende opleidingen en persoonlijke begeleiding. De jonge mens nu, vraagt om een hand, een stimulerende en begeleidende, geen nummer willen zijn..............................en zo ervaar ik het Drenthe College Hoogeveen.


Maar wie ben ik, let soms niet goed op, plaats verkeerde teksten bij de foto's blijkt soms uit de reacties, maar wees dan specifieker mensen als het niet klopt volgens U, er past veel tekst in het 'reactie vak'. Heeft U gelijk dan zal ik rectificeren......................!!


Dat de 'kleintjes' zullen gedijen binnen de toekomst staat buiten kijf. Groot zijn in het 'klein' blijven, mensen motiveren en inspireren, proficiat Drenthe College Hoogeveen...........!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten