Ook las ik op de site van Misset dat de heer Fagel vindt dat de Nederlandse gast zich niet meer kan gedragen! Dat zou kunnen maar of dit door de kookprogramma's op televisie komt weet ik niet, ik denk persoonlijk dat dit meer komt door het ontbreken van normen en waarden binnen opvoeding. Maar stel dat je alle 'grootbekken' binnen eigen winkel de mond wilt snoeren dan stel ik voor de 'mute button' te gaan gebruiken. De 'mute button' dempt het geluid volledig en kan a la minute ingebracht worden. Naast het standaard 'kelnersmes' wat het bedienend personeel met zich mee draagt wordt de 'mute button' binnen 2011 de innovatie betreft basisuitrusting bedienend personeel om de lastige gast te kunnen dempen. De speen kan binnenkort geleverd worden met logo van uw bedrijf..........!!
Verder kunt u bij de entree van uw restaurant de volgende sticker plaatsen, naast die van 'de Lekker' en de 'Michelin', deze sticker werkt preventief en is in diverse kleuren te bestellen. De tekst is natuurlijk ook doormiddel van 'narrowcasting' te projecteren op schermen. (minder kostbaar, als de schermen al hangen)
En stel, stel dit alles helpt niet en de gast blijft binnen uw optiek zich misdragen binnen uw bedrijf, dan is er echt iets mis en waarschijnlijk betreft onze pedagogiek van nu binnen onze huizen en op de scholen of binnen de horeca zelf, misschien heeft u zelf wel een te grote 'bek' en kunt u uw normen niet waarmaken.......?? Wie weet.......dan wat de waarden zijn??
Het goede voorbeeld geven????????
Ben even vijf minuten weg, even roken...........!! Netjes hè anti-rokers, wat nu.....??
Geen opmerkingen:
Een reactie posten