maandag 31 januari 2011

Een zere kont.......en buiten adem.!!!!!!!!!!!!!!!

Mijn mountainbike voor 2011
.....met motor en zacht verend zadel..........


Ons jaarlijkse personeelsfeestje was een succes maar toch ook een ietwat pijnlijk.

Wedstrijdje 'asbest' ruimen voor beginners, zie hier de outfit.

De uitleg gegeven door...Annemarie.. (57 collega's 'aandachtig' luisterend)

Sponsoring door Hein.. ...en dan worden de beentjes zwaar...!!

Het begin......iedereen nog vol goede moed..........!!

Nu heb ik al eens vaker aan een actie mee gedaan die zowaar leidde tot zelfdestructie (het lopen van de 3 mijl van Groningen) maar deze actie bleek meer verantwoordt, mountainbiking, voor hen die een schop onder hun 'hol' verdienen een mooie sport. Ook ik heb de tocht door de bossen van Dwingeloo uitgereden maar heb geen 'kont' meer over. Des avonds tijdens ons feestje werd de pijn gelukkig enigszins verzacht door de giften van een muzikaal duo bij restaurant Shusi & Steaks en natuurlijk door de vele bubbels, maar toch houd ik een zere kont en daar is geen pleister voor, meer oefenen zal waarschijnlijk de remedie zijn........!!
Dus heb ik gelijk bovenstaand model mountainbike besteld voor thuis, gewoon lekker mountainbiken zonder te hoeven trappen, met een zacht zadel en daar houd ik van, mee gaan met de tijd........!!!! lekker bezig zijn.!!
Ben benieuwd hoe het morgen is.....................met de kont??

Geen opmerkingen:

Een reactie posten