vrijdag 20 augustus 2010

Het Hotelleven

Een Hotel mogen ervaren is binnen mijn optiek het uiterste van genot om te kunnen relaxen (waarbij ik de primaire geneugten van ons primaten uitsluit).
Binnen een goed Hotel is het leven een opeenstapeling van heerlijkheden: je slaapt goed, je geniet van het ontbijt, je luncht goed, je dineert goed en je hoeft werkelijk niets te doen, het enige wat je doet is ontspannen
Waar ik vrolijk van wordt is miniem: een ontbijt met 'verse koffie', verse sappen, warm afgebakken brood, spek en een goed gekookt ei. Verder wil ik graag een krant naar eigen keuze voor mijzelf. Ik wil dat medewerkers van het Hotel 'rustig' hun werk doen, dit geeft een goed gevoel, verder wil ik dat de menukaarten binnen de praktijk ook werken.
Dit alles klopte redelijk bij het Parkhotel op enkele schoonheidsfoutjes na, wij hebben genoten.
Een super Hotel ook door de locatie, mooie omgeving en bereikbaarheid.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten