vrijdag 27 januari 2012

#socialmedia ...#McDstories ... #Meetthefarmers

En dan blijkt twitter ineens negatief uit te pakken ..... las ik op de site van Misset enkele dagen geleden..... en dan denk ik, hoe dom kun je zijn..... om hier geen rekening mee te houden....


Alleen al dat je bedrijven laat betalen om een 'hashtag actie' op gang te krijgen, zegt al meer dan genoeg.... nu kan een goede hashtag voor een bedrijf belangrijk zijn, maar als je wilt dat er alleen maar positieve tweets op deze specifieke plek terecht komen.... dan moet je hier beter over nadenken..... en weet dat ook de twitterende gast, best wel in is voor een positieve tweet op een bepaalde 'hashtag' maar daar moet er wel 'iets' tegen over staan...... want dan zijn mensen te porren...... ze moeten nieuwsgierig en 'hebberig' worden gemaakt.....


De uitgezette hashtags bleken niet te werken, zoals gedacht.... en werden voorzien van negatieve tweets van Mc Donalds bezoekers en dan is het natuurlijk schrikken, ik kan niet begrijpen dat zo'n concern .... zo achteloos met de de social media omgaat..... of er is meer aan de hand.... 


Er is meer aan de hand, iets wat wij nog niet wisten...... en dat gaat nu naar buiten komen.... want misschien is de Mc Donalds clown, die velen van ons wel eens gezien hebben in werkelijkheid ...Rick Wion .... de socialmediadirecteur bij McDonalds .... en dan is dit te begrijpen en mogen we er allemaal hard om lachen ... want zo hoort het 'clowns' laten de mensen lachen ..... 


............maar soms als een #boer met #kiespijn.........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten