donderdag 5 januari 2012

Optimisme.... of pessimisme.....

Soms... soms... moet je niet te diep na willen denken..... binnen de maatschappij van nu... is mijn glas altijd half vol..... en nimmer half leeg..... apart dat sommigen gaan voor een half leeg glas...







Ik wordt altijd moe van mensen... waarvan het glas half leeg is en niet half vol.... je moet kunnen houden van de natuur..... om de eekhoorn te willen zien.... En vandaar dat dit mijn test gaat worden binnen 2012.... Ik wil alleen toosten met mensen die 'zeggen' dat hun glas nog half vol is..... half leeg heb ik geen zin meer in..... half vol of half leeg.... dat maakt het grote verschil.....
Openstaan en de wijsheid niet in pacht willen hebben... praten maar vooral luisteren...en dan doen.... met opgeheven hoofd.... nieuwe wegen bewandelen.... gewoon gaan...... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten