dinsdag 31 januari 2012

#HetslechtsteblogvanNederland.nl

Welkom op dit negatieve blog...... want dat blijkt goed te 'verkopen'....dit is wat mensen aantrekt.


Wil je meer 'followers' en of meer 'aandacht' trekken..... wees dan negatief en schop eens rond, want dat blijkt te werken als u graag meer aandacht wilt. Nadat ik een artikel had gelezen over 'slechterestaurants.nl en al die ophef, nam ik gisteren de proef op de som.... 



En het is gewoon waar.... als ik de interne bezoekers statistieken bekijk binnen blogger... slaat de teller door, ineens had ik geen 'vijf' bezoekers maar 'vijftien' en dat alleen door 'negatief' te zijn....  en zo steken wij mensen dus in elkaar.. een negatief stukje.... wordt interessanter gevonden dan een positief verhaal over en of binnen de horeca..... had het 'clubje' wat 'slechte Restaurants' introduceerde gekozen voor de naam 'Beste Restaurants'.... dan hadden ze geen 'aandacht' verkregen. En dat kan een 'les' zijn voor ons.... wees niet altijd positief...... maar vooral ook eens negatief en misschien wel kritisch.... want dat blijkt goed voor de 'kijkcijfers'... en natuurlijk voor de 'followers' binnen de 'social media'....zoals de communicatie-sites, twitter en facebook.... ;-)


Ik trek niet het boetekleed aan om mij te verontschuldigen voor mijn vorige publicatie... ik wilde enkel en alleen bewijzen dat negatieve publicaties 'aandacht' trekken en dat is de werkelijkheid. 



Nee mensen, de 'club van huichelaars' bestaat (nog) niet, alleen het is wel een feit dat zij... die 'astronomische' bedragen vroegen aan hun gasten voor opgediend 'bordje'.... nu hun heil op een andere manier proberen te vinden.... en dat is iets om over na te denken...... want dan schort er iets aan de 'geloofwaardigheid' van ons 'kokers' en 'uitbaters' binnen de 'ho(e)reca'......  
Apart trouwens dat alleen een Amsterdamse chef het 'artikel' begreep..... en hier een gefundamenteerde reactie op gaf....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten