zondag 4 december 2011

Totaal overrompeld...en dan ben je even stil.. #HotelWolvega

Mensen.... ik wil best mijn ervaringen met u delen... maar ik doe teveel indrukken op om nu.. a la minute...te kunnen delen...en dan spreek ik over de veelheid aan mensen die hier werken.....


Dus moet je relativeren en dan... ik heb mij vandaag voor de derde keer voorgesteld aan de dezelfde persoon.... en die onhandigheid wil ik niet meer...... ik stel mij niet meer voor......... Van der Valk is te vergelijken met een mierenhoop aan personeel.... maar u en ik weten waar een mierenhoop op gebaseerd is..... op hiërarchie..... en zo gaat dat..... hier ook....  alles klopt...


Ik ben mij ervan bewust geworden, dat je de mierenhoop eerst moet begrijpen en dan pas kunt plaveien.... je moet weten van de rangorde en hiërarchie....van processen en dan kun je van die ene.... een unieke maken...... zit momenteel nog binnen een leerproces..... maar weet, dat je kunt voortbouwen....  één ding weet ik wel.... Hotel Wolvega kan innovatiever worden..... #Hotel Wolvega kan toonaangevend worden.... binnen een... gevestigde orde.... dat kan.... maar voor als nu....... overrompeld...... en dan ben je even stil....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten