woensdag 30 november 2011

#HotelWesseling .. #HoteldeBrink .. #HotelBieze .. #NachtjeDrenthe

Donderdag is het zover.... het nieuwe.... alles nieuw..... maar langs deze weg wil ik nogmaals de directie en alle collegae bedankten... Vele jaren heb ik mogen werken binnen deze mooie bedrijven binnen Drenthe... en wat hebben we veel meegemaakt en gedaan..... onze eigen bestelsystemen, onze eigen 'vers', vertrouwelijke aanspreekpunten, deze leveranciers in het bijzonder bedankt aangaande betaalbare kwaliteiten, de kookstudio, de centrale keuken, de catering tak, de productie van soepen voor de winkels onder de noemer van Drentsgoed.... 'never' was er eentonigheid en of sleur.... De directie bedank ik voor het vertrouwen, de steun en het toch altijd maar weer openstaan voor mijn 'buitenkeukelijke' activiteiten.... de kookwedstrijden, EvenTT Culinair, ...etc... mijn collegea voor hun betrokkenheid, voor het ' lekker buffelen' en het respect...zoals ik ook voor hun had en heb...bedankt....!!!  ..en weet.... 'niemand' is onmisbaar'... het gezonde streven...





.....NachtjeDrenthe.....

Bij deze wil ik ook graag het 'fabeltje' uit de wereld halen aangaande mijn vertrek bij de Hotels.. nee, beste mensen, Jol is niet in verwachting......waardoor ik een werkplek dichter bij huis zou ambiëren ;-) ik kan dan ook geen echte reden verzinnen..... want soms raak je in gesprek met een andere partij.... en dan kan een andere 'job' ook heel interessant zijn. Dit overkwam mij en ik heb hier heel goed over nagedacht..... een nieuwe uitdaging.... nieuwe mensen.... en een heel mooi bedrijf. Van der Valk staat ook niet stil.... de laatste zes jaar.... zijn zeer exclusieve Hotels gebouwd en daartoe behoort ook Hotel Wolvega-Heerenveen.... de viersterren plus Hotels...
Mijn opdracht is duidelijk doorgesproken en ik treed aan als culinair adviseur..... maar wel zoals ik ben en blijf...... want ik houd van koken.... koken... en de 'werkvloer'....




Ik zit echter met één probleem en dat houdt mij bezig....... de afstand tussen wonen en werk is hemelsbreed te overzien met de ogen.... ook is de afstand, gebruikmakend van de infrastructuur te kort voor de auto en eigenlijk net iets te lang om te lopen..... Lopen valt sowieso af, omdat ik altijd in tenue verschijn op werkplek...... dus... dus.... mijn collegae hadden iets anders bedacht.... een fiets..... en niet zomaar één, nee... een ambachtelijke.... zonder poespas.. geen versnellingen... geen handrem en met een transport-rekje voorop.... en dat is positief... want daar past precies zo'n doosje Cress Soorten van Koppert Cress op....... mensen bedankt voor deze 'ambachtelijke gift' en vooral voor het meedenken..... aangaande 'duurzaam' vervoer... 


Iedereen bedankt...... maar we houden contact..... want ik weet hoe belangrijk de netwerken zijn binnen de horeca..... maar dat weten jullie ook...... tot ziens.......


Twee mensen heb ik niet genoemd..... maar dat komt later... deze zijn te belangrijk voor mij geweest en dat is mevrouw Wesseling... en 'niet meer onder ons' meneer Wesseling...... 

2 opmerkingen:

  1. Ik heb exact dezelfde fiets, al zo'n 2,5 jaar. Bevalt nog steeds prima. Gebruik hem momenteel elke dag in Londen :)

    Veel plezier in Wolvega, en tot volgend jaar bij evenTT culinair, 2012 ga ik niet redden vanwege studieverplichtingen in Londen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Robert, jammer dat je er niet bij bent aankomend jaar...maar 2013 zal weer interessanter zijn. De fiets.... ja, ja... ;-))

    BeantwoordenVerwijderen