zondag 6 november 2011

#Gastropauze

Soms lopen de 'dingen' net iets anders dan het gewone..... zo kan dit ook binnen de horeca gaan en dat noem ik de 'gastropauze'.... en dat is het tegenovergestelde van de 'penopauze'. Ik ben en was niet op zoek naar een 'jong' verfrissend 'slablaadje', een sportwagen, etc. (Jolanda is nog jong) maar was toe aan nieuwe energie, een nieuwe uitdaging binnen de horeca..... en daarom heb ik eind augustus aangegeven, dat er iets 'nieuws' op mijn pad was gekomen. Nu gebeurde dit wel vaker..... maar..... deze job....nog zonder functieomschrijving leek en lijkt mij passend bij mij als mens en bevlogen vakgenoot...... en vakidioot.......


Deze beslissing heeft mij slapeloze nachten gekost.....maar ik moest iets nieuws.... en na eenentwintig jaar 'dienst' te hebben gedaan binnen onze hotels, zonder ooit in een 'sleur' te zijn geraakt, mede door de directie, is de drempel dan hoog om te gaan. Maar ervan uitgaand dat niemand onmisbaar is...... 'altijd mijn streven geweest'... heb ik de stap genomen.... en gaan wij met respect uit elkaar...zonder 'afscheid' te nemen...maar gewoon met,  'tot ziens'... mijn 'ding'.


Vanaf één december begin ik binnen een ander ''concern''  en gaat de teller op nul. Dit wordt een heel interessante nieuwe uitdaging voor mij binnen de horeca...... maar binnenkort meer hierover......... 
Ik ben altijd een Rolling Stone gebleven en verafschuw the Beatles, vandaar....Sympathy for....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten