maandag 14 november 2011

Eenmaal per jaar vreemdgaan mag....dit jaar twee maal...#BrugseZot

Ik heb een afspraak met Jolanda... en net zoals binnen de meest 'up to date' huwelijken mag ik wel eens vreemdgaan. Nu is dit nooit een hobby van me geweest maar verdomd.... dit jaar ben ik al twee maal vreemdgegaan. Dit overkomt je en dan is het moeilijk nee, zeggen. Hoe zwak kan de mens zijn. De 'dame' komt uit Brugge en luistert naar de naam 'Brugse Zot', ik kreeg haar, als zijnde dankbare gift ', enigszins 'opgedrongen' door haar Zeeuwse 'souteneur' die als gast verbleef binnen één van onze Hotels. Vanavond heb ik haar genomen...... en wat was zij lekker.... zij word gebrouwen in Brouwerij de Halve Maan in Brugge....... 






Ik ben verguld met de gift van de vriendelijke 'souteneur' uit het Zeeuws-Vlaamse Sluis, maar ben na mijn escapade aangaande het mooie bokbier nu voor de tweede maal vreemd gegaan...... overigens opnieuw zonder schuldgevoelens.... Ik bedank de aangever... voor deze bijzondere ervaring.... #BrugseZot

Geen opmerkingen:

Een reactie posten