maandag 1 november 2010

'Vreemdgaan'

Schuldgevoelens overheersen!!
Vanavond voor het eerst vreemdgegaan en dat voelt vreemd! Het einde van het jaar nadert en dan komen bepaalde gevoelens naar boven. Normaliter zijn deze gevoelens wel te onderdrukken,
maar bepaalde situaties zijn niet te overzien, er gebeurd iets. Een vlaag van..................
Ik ben niet iemand die vreemdgaat, ik heb mijn eigen normen en waarden, terwijl 'vreemdgaan' heel gewoon is binnen onze maatschappij nu. Nee ik niet, gelukkig getrouwd, leuk gezin en verdomme het overkomt je, ook nog met het 'zusje' van......
De situatie vanavond: Vrouw van huis en de kinderen naar bed.
De ideale situatie die je in de verleiding brengt, ja ik was er zelf bij, maar toch.....?
En dan, dan ga je zoeken naar de aanleiding en die moet vooral niet bij jezelf liggen. Dus snel het internet op, zoeken naar de aanstichters en die zijn er: Sleur, Monogaam zijn hoort niet bij de mens, etc.
En dan een advocaat zoeken, ik vond er maar één die dit soort zaken doet, Moszkowicz (gelijk getwitterd) en vergiffenis natuurlijk (De paus) nog geen retweet gehad!
Ik vind dat mijn vrouw debet is aan deze 'betreurenswaardige situatie' zij heeft dit in de hand geholpen, zij heeft de situatie doen ontstaan.
Met wie ik ben vreemdgegaan?
Wel, met het zusje van,......normaliter lust ik graag een gewoon Amstelbiertje, maar vanavond nam ik een Amstelbockje (vanuit de kelder) en dan is 'vreemdgaan' gewoon lekker, Amstel Bock uitgeroepen tot het beste Bock van Nederland.
Soms kun je vreemdgaan en toch gewoon nog lekker slapen, U toch ook, tot morgen!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten