vrijdag 19 november 2010

Silvio Berlusconi de 'saucier'.

De status van Saucier binnen Italië?
Ik ben niet echt echt een politiek dier, maar volg zoals velen vanaf de zijlijn wel het spel. Binnen Nederland is er veel gaande binnen sommige politieke partijen.Maar binnen Europa kan er maar één winnen door 'gedrag' en dat Silvio. 73 jaar is Silvio en hij houdt Europa op de kaart binnen de wereld met zijn gedrag en hoe hij dat doet?
Silvio blijkt een 'saucier' te zijn en Sauciers bepalen de 'ziel' van een gerecht door hun persoonlijke toevoeging, maar niet alleen aan een gerecht, soms ook aan een land blijkt nu!!!
Is Silvo een 'mafkees', ja ik denk van wel maar ik moet altijd lachen als je weer van hem hoort, natuurlijk niet om alles, maar toch. Ik houd wel van mensen die net iets anders zijn.
Waarom ik blog over Silvio, wel het blijkt dat zijn positie toch niet wankel is geworden binnen Italië de afgelopen tijd, nee Italië heeft iets met hem.
Balkenende had voorheen allang thuisgezeten na al die buitenechtelijke relaties maar Silvio niet, Silvo blijkt namelijk drie keer per nacht te kunnen 'sauzen' en daar gaan de Italianen voor, dit geeft aanzien.

De Saucier heeft dus aanzien binnen Italië, ben ik benieuwd wat de 'Tournant' voor invloed heeft binnen Italië?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten