maandag 15 november 2010

Relativeren blijkt soms moeilijk!

Kunnen gidsen als ''de lekker'', de Gault Millau en de Michelin mensen binnen de gastronomie tot wanhoop drijven?
Blijkbaar wel, want jaren geleden heeft iemand in Frankrijk zich van het leven berooft omdat hij een paar punten onderuit ging binnen een bepaalde culinaire gids. Nu zijn wij Nederlanders wat nuchterder wat dit aangaat maar toch, het hebben en houden van prestige staat bij sommigen hoog in het vaandel! Mochten sommigen toch niet kunnen relativeren binnen dit 'gidsenseizoen, koop dan deze, de straal is instelbaar en U bent gelijk weer wakker. ( Volgens mij te koop in elke respectabele speelgoedzaak binnen de Benelux)
En voor hun die van de ''daad'' een deugt willen maken, de sensuele optie van het waterpistool, het ''penispistool''. Voor volwassen gebruik, te gebruiken als bovenstaand pistool en eventueel voor de 'binnen de horeca tekortkomende partners. Natuurlijk heb ik deze versie 'pijnlijk' en met chirurgische precisie moeten kuizen voor het gebruik op Internet, ik heb het 'sproeistuk' ontkoppeld.
En verder heb ik vandaag 'iets gekopieerd', wat je normaliter nooit doet binnen de horeca. Alleen bij mij op het blog beweegt het varkentje niet en dat krijg je als je kopieerd, het plaatje is gelijk maar de beleving niet! En zo behoord kopieren te gaan!!!!!!!!!!!!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten