vrijdag 26 november 2010

Nieuw.................

Ik volg het blog van vele mensen, maar enkele vind ik interessant om te lezen omdat hier altijd weer nieuwe 'input' uitkomt en soms zelfs voor de 'Van Dale' nieuw te analyseren
woorden kunnen verschijnen.
Je kunt tegenwoordig van alles oplopen via 'knuffel contacten', las ik ergens op het internet, zelfs 'venten' knuffelen' elkaar binnen ''Belgische'' horecabeurzen en dit blijkt tegenwoordig mode te zijn.
Zulk nieuws probeer ik gelijk door te geven te geven aan de beurs Horeca EvenTT te Assen want dit is een zeer intieme Horecabeurs.
Ben gelijk op zoek gegaan naar een preventief middel en vandaar het FEB-lapje, FEB staat voor, "Forcome Everybody's Bacteria"!!!!!!!!!!!!

Heb gelijk de beursorganisatie van Horeca EvenTT gewezen op de FEB-lapjes, bezoekt u Horeca EvenTT en wilt u 'knuffelen' met collega's dan zou het mooi zijn als er FEB-lapjes klaarliggen. Deze doekjes houden alle bacteriƫn tegen en u kunt rustig knuffelen.
Ook als 'venten' onder elkaar en zelfs met een griepje!!!
Ik vind het alleen vervelend dat deze 'innovatieve' preventie alleen nog te verkrijgen is via se...shops, misschien binnenkort ook te verkrijgen binnen de vitrines in bepaalde horecabedrijven?

1 opmerking:

  1. meneer bult,

    heeft u met opzet forcome getypt
    want verkomen is namelijk prevent in de engelse taal

    BeantwoordenVerwijderen