maandag 3 mei 2010

Outdoor cooking

Vandaag ons toe te passen maatwerk in de praktijk gebracht bij een Hotel 'in de buurt'.
Best spannend, maar mijn persoonlijke missie volbracht, nieuw voor hun en voor ons.
Ik moet zeggen dat wat we in overleg met dit hotel, via de 'tray-out' een zeer inspirerende leerschool hebben verkregen, waarbij ons nieuwe concept een 'zonnige' toekomst tegemoet gaat voor beide partijen.

Bedrijven kunnen voorzien van uniek 'maatwerk' is een voor ons, grote uitdaging die de beleving aangaande consumeren zal fundamenteren voor belanghebbende bedrijven.
Niet zomaar iets verkopen, nee, eerlijk praten (filosoferen) met eigenaar en tot overeenstemming proberen te komen. Tot elkaar komen, waarbij er altijd een 'win win' situatie moet ontstaat, dit is ons doel en aannemelijk ook het doel van aanvragende partij.

Ik heb een goede en leerzame avond gehad!
Vanavond laat een sollicitatie geschreven naar dit Hotel, want ik wil ook werken van twaalf uur tot twintig uur.
Nog geen reactie gehad of is nu te laat?

Ik wacht af!!!!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten