maandag 31 maart 2014

Wat een gedoe... #Deurne

Ons landje is als een banaan, maar gelukkig hoor je ook andere geluiden. Het juwelierspaar uit Deurne krijgt grote steun en dat vind ik vreemd, want ik vind dat gewoon. Twee 'dieven', 'overvallers' leggen het 'loodje' tijdens hun klus.... jammer maar helaas.... 


Het maakt mij niet uit of het nu een bedrijf, winkel of woonhuis is wat bezocht wordt door criminelen.. en het maakt mij ook niet uit.... of ze dan het loodje leggen. Het is trouwens ook 'kostenbesparend'... ' ze kwamen voor goud, maar kregen lood' lees je dan binnen de social media.... 

Ik ben blij dat Nederland eindelijk wakker begint te worden... en op de goede weg is, niet de daders moeten beschermd  worden, maar de slachtoffers. Dat hier doden zijn gevallen betreur ik, maar ja... dat zijn de risico's die dit soort mensen nemen... 
Vier maanden cel riskeert de dame.. voor ongeoorloofd wapen bezit, maar daar zou ik niet van wakker liggen, de dame zal het aan niets ontbreken... Nederland wordt namelijk wakker...  en dat is goed.... zij krijgt een 'hotelcel'. 

Dat 'inbrekers, overvallers ineens zelf de dupe zijn... of zelfs het 'loodje' leggen is heel normaal, kijk maar eens naar de geschiedenis... het schavot, de galg, stenigen, vierledige, het ontdoen van de stelende arm.... ik steun het juwelierspaar uit Deurne... en dat doen velen.....
Dat een inbreker en of overvaller wat lood krijgt blijkt een risico...maar dat nemen zij zelf, ondanks het wetboek van strafrecht.. de banaan wordt steeds rechter...
Persoonlijk heb ik veertien gram lood liggen per ongenode gast... maar de schieter leg ik nu wel even bij de buren.... 

ps: persoonlijk label 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten