vrijdag 7 maart 2014

Het leven....

Soms kan het leven raar lopen wordt er weleens gezegd en dat klopt, vaak hebben we geen grip op onverwachte gebeurtenissen en de consequenties hiervan.. Soms zijn deze gebeurtenissen die ons leven 'even' veranderen niet te begrijpen, niet in te zien en niet te controleren. Een vriend van mij is zoiets overkomen en ik kan het niet begrijpen...



Hij heeft een drempel overschreden, maar de oorzaak daarvan zullen we nooit weten, dat blijkt een zwart 'gat'.....onvoorstelbaar... bizar... en niet te geloven... althans door mij....


Blijft hij mijn vriend.... ja, hij blijft mijn vriend... hij kan aankloppen... maar de gebeurtenis gaat mijn realiteit voorbij. Moeilijk..... heel moeilijk.... want ik kan het (nog) niet begrijpen... en verkroppen... 

Ons leven, ons gevoel, ons gedrag..... blijkt niet altijd voorspelbaar.... helaas.... mijn vriend...
Wat er ook is gebeurd... de mens, elk individu is verantwoordelijk voor zijn of haar gedrag... dat is de realiteit en niet anders.. 

U zult dit blog waarschijnlijk niet begrijpen, er is niets aan de hand binnen mijn persoonlijk leven.. maar wel met één van mijn 'vrienden'... ik wil de details niet vernoemen... maar ons menselijk gedrag zal niet altijd 'te vergeven' zijn....ook al zal de situatie nimmer duidelijk worden.... 

Harry

Geen opmerkingen:

Een reactie posten