maandag 24 maart 2014

Manusje van alles....

Vandaag gestaag verder gewerkt aan het 'buitenkeukentje'... elektriciteit voor negentig procent afgewerkt, de boiler geplaatst, de waterleiding (inpandig) gelegd en de waterafvoer voorbereid... 
 
Morgen mag ik even niets doen van Jol... alleen maar relaxen... en daar houd ik mij aan, gewoon opstaan om half zeven, een beetje zagen, nog wat keukendeurtjes afhangen en meer van zulks, kortom gewoon even relaxen. 

Heb ik haast om hetgeen ik begonnen ben.... zo snel mogelijk af te maken, innerlijk niet, maar ik zie liever wel resultaat per dag en dat geeft mij een relaxed gevoel. Eigenlijk is het tegenstrijdig, ik word relaxed door de te kunnen 'knutselen' maar verwacht wel resultaat van mijzelf, door dit te bereiken, sta ik vroeg op en ga ik laat naar bed, want ik heb niet genoeg aan de besteedbare tijd per dag..

Ik wil mijn 'knutselwerkje' binnen onze tuin in de maand april afgerond hebben om een 'inwijdingsfeestje' te kunnen geven binnen de maand mei, hiervoor ben ik nog op zoek naar koks en bediening (die zelf ook gast zijn), een jaren zeventig feestje met bijbehorende muziek ( de deejay) is al geregeld en onder het mom van een Amerikaans feest... ieder neemt 'iets' mee.

De 'private deadline' is natuurlijk niet 'hijgend', zodat ik rustig voort kan kabbelen en dat behoort toch relaxed te zijn....  even een tip.... ik heb gekozen voor een barbecue van Grand hall, het meest passend en van goede kwaliteit, maar Boretti barbecues, voorheen het respectabele merk, staan straks voor een prikkie te koop..... misschien wel bij de Action...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten