donderdag 27 maart 2014

De netwerken... binnen de horeca...

Mijn netwerken zijn bezig om 'maagdelijke asperges' te kunnen geven op zondag. Vanaf nu worden de veilingen constant in de gaten gehouden.. Ik wil asperges kunnen serveren aanstaande zondag, maar de kilo prijs is nog te hoog...


Van Gelder... en als mens houdt Peter de de klokprijzen in de gaten binnen de veilingen en mijn navigatie is ingesteld op Dwingeloo, keurslager van de Laan heeft namelijk de ham die een 'echt' huwelijk vormt met het witte goud.

Het gaat mij niet om de primeur...deze interesseert mij niet, maar ik wil graag de lente laten proeven.. dus ik wil hierbij de 'klokkers' omkopen en een kistje asperges kopen voor een aangename prijs en iedereen weet dat de temperaturen alleen maar zullen stijgen....dus het aanbod zal straks te veel zijn...

Zondag kunt u de eerste asperges proeven van ons  binnen Paasloo.... wel in amuse vorm... maar aangenaam, een beetje eierroersel, echte ham, peterselie, hollandaise en misschien wel een Opperdoeze......

Ik zeg 'ja' en ik hoop de bruiden ook....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten