maandag 10 maart 2014

In de war...

Door de hoge temperaturen binnen deze periode... kun je in de war raken...mensen op terras, nog niet alles op voorraad voor de lente... maar toch... en dan de natuur en haar bewoners...


Al een paar dagen geleden zag ik bovenstaande vogel 'overvliegen' en dat zijn de tekenen der lente, dus morgen ga ik eieren zoeken binnen eigen tuin, misschien mag ik dit jaar de eerste uitsmijter maken voor onze burgemeester.... een uitsmijter met kievitseieren....


Mocht ik een 'nestje' vinden dan informeer ik u en zal ik de burgervader.... vragen hoe hij de eerst gevonden eitjes wil, als omelet, als spiegelei.... of misschien wel dubbel gebakken.... echter, ik ga eerst even checken of ik wel eieren mag zoeken binnen eigen tuin..... u hoort nog.... ;-))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten