dinsdag 25 juni 2013

Goud van oud....

De jaren 1985 en 1986 hebben voor mij toch wel een basis gelegd bedenk ik mij vaak.... op de momenten dat ik mij 'moet' verdiepen in de basis van van bepaalde technieken (soms vergeet je wel eens wat) binnen twee heel verschillende disciplines, komen de boekwerkjes toch aardig overheen en wat mij nu het meest opvalt, ze zijn ter openbaring gebracht binnen de jaren tachtig. 






Jol wil toch wel graag een plat dak op de buitenkeuken zonder zonlicht, want we krijgen veel ramen binnen ons keukentje en dan moet ik toch wel even de klapper van Teleac erbij halen, want ik laat mij voor 'een degelijke klus' niet graag informeren via Google.... enfin, ik ben weer helemaal bij en klaar voor de klus...... en dat heb ik ook met sommige bereidingen... als ik binnen het koken ga voor degelijk dan pak ik even de Eugen Pauli erbij...... gewoon voor de zekerheid.... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten