dinsdag 11 juni 2013

Arrivé......in #Wolvega

Vandaag mocht ik het boekwerk.... 'Groeten uit de Périgord' aannemen van de postbezorger, geschreven door Norbert, een vriend... iemand die weet van het leven en houdt van de authentieke gastronomie. Ik mag graag lezen, ben vaak nieuwsgierig naar het andere.... naar hoe het was en waarom alles nu is, zoals het nu is. De gejaagdheid van de mens, het 'etalage materialisme' terwijl er elders.... nog authentiek geleefd wordt. Het is voor mij geen idealisme.... maar het houd mij wel bezig .......






Ik heb het boekwerk nog niet uitgelezen, maar de plaatjes al wel bekeken en deze zeggen genoeg, misschien nog wel meer dan de woorden. Al bladerend door het boekwerk, komen er emoties naar boven die veroorzaakt worden door de fotografie, de 'plaatjes' roepen emoties aan...maar dit was te verwachten.... zo ook zijn de magazines vaak verrijkt.

De afstand deed ons vaak niet gaan, het is nogal een eindje 'karren' naar het plaatsje 'Saint- Pompon', maar deze drempel gaan we nemen, neem dan het boekwerk mee... voor een heel lang voorwoord...  een lekker glas wijn... en nog meer verhalen... Norbert en Carine.. hierbij.. :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten