donderdag 29 september 2011

Weststellingwerf mist iets.... :-) (2)

Excuses, er blijken wel degelijk restaurants te zijn binnen de gemeente Weststellingwerf.... na een tip van Blik op Weststellingwerf weet ik nu beter...gelukkig, maar we zijn er nog niet.... 


Groot formaat, even klikken op plaatje.

Stel dat ik ook wel eens een workshop zou willen volgen op het gebied van koken... want daar leer je van wordt er vaak gezegd.... dus 'googelen' op kookateliers en kookstudio's  Weststellingwerf en wat krijg je voor informatie op bovenste 'hit'.... 'Helaas er zijn geen gegevens bekend......' vreemd en natuurlijk jammer want workshops aangaande koken zijn erg 'hot'...

Groot formaat, even klikken op plaatje.

Nu ben ik ook gek op 'verse kruiden' en binnen ons bescheiden 'kruidentuintje' aan de Spoorlaan in Wolvega kan ik intens genieten, maar uit mijn bol, ga ik binnen het plaatsje Wapse (Drenthe) waar Kok & Kruid een kruidentuin heeft met de meest intense beleving.... Verse kruiden werken inspirerend voor keukens, maar zijn tevens een bron van inspiratie voor ons mensen......maar helaas... google je 'kruidentuinen weststellingwerf' dan wordt je gelijk doorverwezen naar de  Friese streekmarkt-Heerenveen-Lemsterland, maar daar wil ik niet heen, ik wil binnen Weststellingwerf blijven......... onder het riviertje de Tjonger.... want boven de Tjonger wordt een ander 'dialect'..gesproken en daar versta ik niets van............

Laten we eerlijk blijven.......natuurlijk kun je via Google restaurants, kookstudio's en kruidentuinen vinden binnen Weststellingwerf, maar....dat kost te veel moeite.... dus.... ;-) ....................

1 opmerking:

  1. Hallo Harry, hier Blik Op Weststellingwerf (Erica). Dat vind ik nou mooi: iemand die bij voorkeur binnen zijn eigen gemeente blijft. Ik zie ook grraaggg dat Weststellingwerf goed gevonden wordt in de zoekmachines. Weet jij wat kruidentuinen in Weststellingwerf te vinden? Mail ze aan me toe en ik neem de uitdaging aan om op pagina 1 van Google te scoren met de zoekterm kruidentuinen Weststellingwerf.
    Voor alle duidelijkheid: Ik neem de uitdaging aan, maar ga vervolgens zelf ook even duimen dat het lukt.

    BeantwoordenVerwijderen