donderdag 23 december 2010

Goede voornemens!

Ja, het zit er weer aan te komen, al dat gezeur over het hebben van goede voornemens. Al nagedacht waarmee u 2011 ingaat? Ik wel, ik wil meer gaan roken en wel om de eenvoudige reden, omdat ik van roken houdt. Vroeger stiekem met mijn broer, het eerste rokerijtje, heerlijk wat een 'ontspanning' gaf dat! Ik ben altijd door blijven roken, wel in mindere mate en doe ook niet aan sport, vele mensen zouden dit graag anders zien, maar ikzelf niet. Roken gaf mij altijd ontspanning en werkte relativerend, ik ken mensen die 'gestopt' zijn met roken en hun karakter lijkt hierdoor in negatieve zin te zijn verandert. En daardoor zeg ik, mensen blijf lekker doorroken, ook binnen het nieuwe jaar, ga ik ook doen. Ik wil meer gaan roken, voor het relativerende effect, voor de gezelligheid en omdat het heerlijk is. Eigenlijk zou iedereen moeten gaan roken, puur ter ontspanning!!!!
Verder heb ik geen goede voornemens, nu ik dit schrijf is het journaal van RTL (4) gaande en wat schets mijn 'verbazing', de VWA is niet blij met de gesteldheid van de Nederlandse horecakeukens en door wie wordt dit ondersteund? Wel door de 'grote' keurmeester Rob Geuze, u weet wel de voormalig kok die nu 'vieze rubbertjes' verzameld, u weet wel die Rob waarvan je soms denkt dat hij schone rubbertjes meeneemt binnen een studentenhuis en bevuilde mee terug, u weet wel! Hoe geloofwaardig bent u dan als journaal? Of gaat het journaal ook al voor de kijkcijfers?
Als je dit ziet begin je spontaan te roken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vandaag was een hectische dag, alle bestellingen komen binnen en moeten weggezet worden, dan ben ik blij dat wij zoveel koelruimte en vriesruimte hebben binnen onze muren.


Ik wil privé meer gaan roken, deed ik vroeger ook met mijn broer en dat wil ik mijn zoons ook leren!!!!!!!!!!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten