donderdag 17 juni 2010

Ik mis iets

Ik mis nog steeds van die grote pollen stevia en verveine in de kruidentuin.
Het willen bezitten van stevia is voor mij een 'must', waarom weet ik niet, misschien omdat het altijd illegaal was.
Morgen ga ik stappen ondernemen en ervoor zorgen dat het gemis niet meer is!
Het hebben van stevia is voor mij een 'burgelijk ongehoorzaam gevoel' maar toch heb ik liever stevia in mijn tuin staan dan hennep.
Morgen ga ik de kruidentuin herinrichten met onder andere stevia en verveine zodat de aankomende zomer weer een 'geuren en smaak' spectrum zal zijn.
Kreeg ooit een 'smaakbommetje' aangeboden van: verse tijm, echte ruccola en stevia. Dit maakte indruk, dit wil ik opnieuw beleven, maar nu binnen eigen tuin.
Ook de aromatische verveine laat je beleven, vooral ook de geur, minder hard dan de woekerende melisse.
Als ik morgen ga dan zal ik proberen om wat beeldmateriaal te schieten bij de kweker als dit mag.
Het liefst zou ik ook een paar pollen stevia binnen het UMCG willen 'gooien' zodat ook zij hiermee kunnen experimenteren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten