zondag 13 juni 2010

Het Oranjegevoel

Morgen is het zover, de eerste wedstrijd van ons Nederlands team tegen Denemarken.
Nou ben ikzelf niet zo'n clown die totaal idolaat is van voetbal, maar toch.......
Speel ook nooit mee in een poule, want ik heb geen idee wie de meeste kans maakt en wie niet.

Zou ik moeten gokken over wie er morgen gaat winnen, dan denk ik Nederland.
Volgens mij wordt het 2-0 voor Nederland, het eerste doelpunt zal een 'eigen doelpunt' zijn van de Deen, Daniƫl Agger en het tweede wordt gemaakt door Dirk Kuyt.
Maar ja, dit is een nietszeggende gok, want ik heb totaal geen verstand van voetbal!!!!!!
Schoenmaker blijf bij je leest zullen velen zeggen en dat is waar, niet lullen over 'dingen'waar je geen verstand van hebt.

Bij het Oranjegevoel hoort volgens velen ook onze Nederlandstalige muziek, nu heb ik niet veel met Nederlandstalig, maar soms is er dan toch een nummer wat in je kop blijft zitten en dat bevreemd mij, of het moet komen door het Eventt Culinair feestje wat wij hadden.

Ik wil U dit nummer niet onthouden, het is van French Dutch een echte Nederlander.
http://www.clipjes.nl/clips/nederlands/frans_duijts/frans_duijts-jij_denkt_maar_dat_je_alles_mag_van_mij.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten