maandag 6 oktober 2014

Apart 'voer' .... #drama

Milou.... onze statige huiskat is binnenkort jarig..en dat is mooi... een verjaardag is voor velen altijd mooi.... echter Milou is eigenzinnig... de hele buurt mag langskomen.....



Joris dus ook... de kat van de buren... en dat vind ik niet leuk... want Joris is namelijk 'veganist' geworden en glutenvrij..... nu weet ik uit betrouwbare bron dat Joris alles 'vreet' wat het daglicht' niet kan verdragen....dus ik mag Joris niet..... maar helaas het is het feestje van Milou..... 




Milou heeft volgens mij de hele buurt uitgenodigd....en dat geeft mij 'buikzeer'....want er zijn ineens veel 'glutenvrije'.... veganistische katten.... en die moeten toch ook iets eten....


 Ach... 't zijn vrienden van Joris.... een kater met een verhaal..... bedenk ik mij nu..... al die allergieën en levenskeuzes..wat een drama..... maar we kunnen ze voorzien van wat hun willen.... ik maai het gras niet meer.... want straks komen de grazers.... zij gelukkig en zo ook ik.... veganisten...glutenvrijen... en meer van zulks.... 't is het feestje van Milou.... ze kunnen gras vreten... want dat staat straks hoog. en dan zijn we allemaal gelukkig.....

Natuurlijk ... heb ik 'Felix' om advies gevraagd...aangaande hun aangepaste assortiment voor hun die 'iets' hebben.... ben benieuwd.... ach ja,,, een schreeuw om aandacht...

Binnen een restaurant hoeft u zulks gelukkig niet te noemen... u bent al belangrijk. want u bent gast.... ambachtelijke keukens kunnen niet glutenvrij en voor veganisten moet je een weilandje aanleggen.... het is niet zo moeilijk allemaal....of wel Joris...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten