dinsdag 29 oktober 2013

Te laat komen...

Maandag was ik 'too late' op mijn werkplek...en dat gaf mij een 'onbehagelijk' gevoel.. want ik heb namelijk de pest aan te laat komen... ik haat te laat komen... Ik kom eigenlijk nimmer te laat voor de dienst....


Te laat komen kan soms gebeuren door niet voorziene gebeurtenissen, maar gewoon maar even te laat komen, riekt naar een persoonlijk karakter... wat is vaak niet begrijp...


Te laat komen of het persoonlijk 'verlaten' van een dienst is binnen mijn optiek 'ongeschikt' en daarom wil ik nog even mijn reden geven voor de 'verlating' van afgelopen maandag, ik heb namelijk geen rekening gehouden met de kracht van de wind binnen weidse gebieden, daar waar het kan voorkomen dat kolossen van bomen door extreme krachten kunnen afknappen als een lucifershoutje... de Veneweg... de toegangsweg naar het bedrijf waar ik in de pannen mag roeren was door dit winderige fenomeen moeilijk tot niet bereikbaar... ik heb door deze wegafsluitingen de streek beter mogen kennen en ik moet zeggen, het is een mooi gebied...


Vandaar dat ik 'verlaat' ter dienst was... en daardoor de lunch pas kon beginnen om 12.45 uur, de lunchers hadden hiervoor begrip....evenals de 'waard'.... 

Bovenstaand plaatje... is het bewijs..... maar wat heb ik de pest aan zelf te laat komen en aan mensen die herhaaldelijk te laatkomen... mijn reden weet u nu..... het was slecht weer.... ;-))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten