maandag 14 oktober 2013

Hoofdpijn door... een stel ''clowns'....bij #Microsoft

Ik ben een groot aanhanger van Microsoft... maar de laatste versie bezorgt mij hoofdpijn en dat vind ik vreemd... de ooit zo gedegen en gebruiksvriendelijke besturing is verworden tot de meest verwerpelijke... een paar 'waarschijnlijke verwarde geesten' hebben het 'tegeltjes idee' van de tablet proberen te integreren binnen de wereld van de laptops en ander tot nu toe 'bevingerde' machines. 






Normaliter richt je een laptop snel in, maar nu sta ik voor blok, het bureaublad bestaat nog, maar moet je wel even opzoeken en de inrichting van het bureaublad is verschoven naar een tweede plaats.... want het menu start is belangrijker en bestaat uit 'tegels'.... die clowns bij Microsoft wisten dat dit geen vernieuwing was.... maar gewoon introduceren....  verkoopt toch wel...


Het gevolg is dat je een gewoon laptopje wel kunt inrichten..... maar dan moet je de gebruikers wel instrueren... Nee, de tegeltjes werken niet als je deze 'aait'.... Ja je moet de 'touchpad' aaien wil je verder kunnen....
Ik kijk uit naar Windows 15.... gewoon ontworpen voor de laptop en de computer... en de tablets ... dat is een heel andere wereld... gewoon even snel.....

Drie keukens die communiceren via Skype is niet zo spannend, maar wel een manier, dat gaat ineens wat moeilijker door een grove fout binnen Microsoft...en die heet Windows acht... jammer... dat hierover niet is nagedacht... echt jammer.... de horeca gaat 'basic'.... nu Microsoft nog... het was goed, maar werd steeds minder..... dus....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten