dinsdag 18 september 2012

#Horecabeurzen... inspiratie... motivatie.... of....

Nu de 'R' weer in de maand is begint mijn bloed te stromen niet vanwege het 'mosselseizoen'... wat.... 'wat niet meer is, maar ooit was.... nee, vanwege de seizoengebonden beurzen.....



Normaliter... nam je de amuse.. binnen het GildenEventt, het voorgerecht binnen de EFFF, het hoofdgerecht binnen de Horecava... en het 'Grand Dessert' binnen Horeca Eventt... maar de menu opbouw blijkt anders deze keer.... de EFFF is bezig met een heroriĆ«ntatie...dus... het Gilden Event... is verworden tot amuse en voorgerecht....





Ik bezoek deze evenementen met collega's... gewoon even kijken... collega's ontmoeten en leveranciers even de hand willen schudden... en vaak neem ik collega's mee die normaliter nooit op deze beurzen komen.... gewoon om ze te introduceren bij vakgenoten... en te kijken bij de 'kookwedstrijden'... ter inspiratie... en natuurlijk kom ik zelf vanwege EvenTTCulinair... even kijken bij de wedstrijd platformen....om die van ons 'toonaangevend' te houden......


Horeca beurzen... en evenementen zijn ter inspiratie... voor de horeca en hun die werken binnen de horeca....maar is dit ook werkelijk waar.....

Stel ik wil een beginnend vakgenoot, nog nergens lid van.. wil inspireren via evenementen en beurzen..... wat gaat dit dan kosten....

  • Het GildenEvent  € 50.00           GildenEvent
  • De EFFF             € 50.00 ???    EFFF
  • De Horecava       € 50.00           Horecava
  • HorecaEvenTT    € 00.00           HoreaEventt
De keuze is aan u.... maar ik vind dit van de zotte... 'een lidmaatschap van het Koksgilde' moet een gratis toegangskaartje zijn voor al deze 'inspiratie-evenementen'.... of.... heroriĆ«nteren om dat u straks een.........

 ... lege beurs heeft.... u wilt toch meer bezoekers...toekomstig vakgenoten... of niet..????

Geen opmerkingen:

Een reactie posten