zondag 2 september 2012

Het Gildenevent.. een openbare aangelegenheid..

Wist u dat het GildenEvent.... binnen het Cinemec te Ede al weer voor de deur staat..... een plaats waar je collega's even de hand schud en en even ongedwongen kunt bij-lullen. Nog geen maand duurt het en dan.... volgt de eerste inspiratie aangaande het beurs seizoen en de de vele kookwedstrijden...... 


Echter..... het wordt waarschijnlijk weer handje schudden met 'goud van oud'....  en of dezelfde handen van afgelopen jaren.... altijd zie je dezelfde mensen..... terwijl het bedoeld is om ook 'niet bekenden' eens tegen het lijf te lopen.... en hun ervaringen eens te horen....

Nu werk ik momenteel voor een bekend bedrijf (met bekend logo).... en dan verwondert het mij dat dat ik 'nimmer' Valk collega's... zie bij zulke evenementen... terwijl zij ook een verhaal hebben.... neem ik aan... Of deze collega's hebben geen tijd...maar... dat hebben ze wel.... als je zelf maar wilt.... kom dan eens langs om bij te lullen....wat gebeurd er allemaal in de keukens.... wat is Horeca...zo ook. 'onder de snavel'......
Ik kijk uit naar het GildenEvenT12..... en zo zijn er velen...... als zijnde inspiratiebron.. 
Het programma staat online..... Gildenevent12 ..........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten