dinsdag 18 oktober 2011

#Vitaalwater..... is bijzonder..

In het programma @eenvandaag vraagt Eef Stel aan de interviewer, zie ik eruit als een 'geitenwollensokken' figuur.... en dat zijn mooie vragen van een 'nuchtere' groentekweker... uit het plaatsje Dalfsen...  Eef is een neef van mijn vrouw en daardoor kom ik nog weleens binnen zijn kassen en neem van mij aan dat zijn groenten en kruiden...'anders' zijn.... Eef Stel is uniek aangaande de groenten en kruiden die hij kweekt...en daarom 'hofleverancier' van..... ***








Het mooiste vind ik dat Eef Stel gewoon zijn 'ding' doet en wars is van al die media-aandacht, hij doet zijn ding, maar dat baart opzien en nazien.... vreemd.... ik denk het niet, ga maar eens proeven als u in de buurt van Dalfsen bivakkeert...groenten zoals ze behoren te smaken..


Gewoon is ook de website..... vitale groenten........nl..... en daar houden wij van !!!!!!!
Of kijk gewoon de aflevering van EenVandaag.... bufferen op..... 19.13.......


sitestat

Groenten die smaken als vroeger...#horecanieuws

Geen opmerkingen:

Een reactie posten