woensdag 19 oktober 2011

#latex.......laat latex....

Ook gelezen mensen... vanmorgen in de @Telegraaf..... 'honderdduizenden restaurantbezoekers lopen het risico ziek te worden als wij koks, latex-handschoenen dragen. Dit maal geen ehec-bacterie die de 'kop' op steekt, nee, het kwaad komt nu uit de latex-hoek.



Maar wat mij dan wel bevreemd, is het feit dat gelijk de horeca weer aan de beurt is..... al die koks die dachten goed bezig te zijn op hygiënisch vlak....blijken bij de 'neus' te zijn genomen en dan bedoel ik de 'latex-neus. Al die pakken handschoenen die in de magazijnen liggen van diegenen die dachten 'goed' bezig te zijn, blijken 'ziekt makend' te kunnen zijn...... ja, ja....



Toch apart dat eerst de horeca als eerste wordt genoemd, want 'google' latex maar eens, dan kom je gelijk bij een andere tak van sport...... en zo ook worden de ziekenhuizen niet genoemd..




Ben benieuwd als je morgen een La Place binnen stapt.....  en een ziekenhuis..... staan daar ineens mensen die hun handen gewassen hebben ??? Lege schappen binnen de seksshops en feestartikelen winkels....?? Maar ja dat is afwachten..... want na een onderzoek laatst aangaande de 'mobieltjes' bleken dezen nog al eens besmet te zijn met de coli.......en daar wordt je heel ziek van.....


Maar zoals het een goedgelovig Nederlander betaamt, zal ik niet meer werken met latex-handschoenen binnen de keukens, vermijd ik de meest hygiënische restaurants, vermijd ik ziekenhuizen en feestartikelen winkels, laat ik de seksshops links liggen en verwijder ik alle latexverf binnen ons huis..... kortom weer genoeg extra werk aan de winkel.... en daar word ik soms ziek van........ ;-) ...... Nu nog even afwachten wat de 'op aardolie vervaardigde nitril-of hypoallergene handschoenen straks teweeg gaan brengen..... want neem van mij aan..... ook hier zal straks wel weer een allergie.... over ontstaan........ ach ja, het blijft je bezig houden.... 


Denk dat we binnen de keukens overgaan op #geitenwollenhandschoenen...... :-(

Geen opmerkingen:

Een reactie posten