vrijdag 28 oktober 2011

Het feestgedruis is losgebarsten......

Het is inderdaad 'losgebarsten', alle meningen zijn nu openbaar in te lezen via de social media en dat willen wij graag....... want dat is smullen.... smullen....smullen....



Enfin, de Lekker heeft de aftrap gedaan, op een wel heel 'aparte' manier.... en dan begint het... twitteren, facebooken en linkedinnen...... en dat is lachen..... echt lachen..... dan draait de social media als een 'emotionele' stoomlocomotief..... je lacht je de blubber..... want zelfs bekende Nederlanders kunnen hun emoties dan moeilijk in toom houden.... hoe onprofessioneel.....




Maar niet alleen zij, die zich klaarblijkelijk als 'aangeschoten wild' voelen 'brengen dit naar buiten'.... nee, ook de 'stoute boosdoeners' die de bladen uitbrengen twitteren er lustig op los, vragen om 'vergeving'..... en gebruiken woorden als 'lieve...@), het valt toch wel mee, wat er staat'..... En van dat soort social media acties.... rol ik schaterlachend van de bank....... want dan begrijp je er geen 'kloten' (sorry) van de social media in de professionele zin des woords.....



En nu nog even wachten op de twee die nog gaan komen....... ik kijk er naar uit..... niet vanuit mijn beroepsmatig aspect... maar gewoon als mens..... want ook dit wordt weer lachen.....



Mensen, mensen...... vakgenoten..... moeten we ons nu echt druk maken over deze 'magazines'..  kunnen deze magazines maken en breken......ik denk van niet....het enige wat mij interesseert is de bezettingsgraad van onze tafels binnen de restaurants.... en de rest zal mij een worst zijn..... En troost je bnr...... sta je niet goed in de Lekker.... misschien morgen wel goed in de Privé.... #publiciteitsgeil.... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten