dinsdag 4 oktober 2011

Goedkope aandacht...#partijvoordedieren....

Vandaag was het 'dierendag' en ja hoor, een 'tactisch' huismusje wil belangrijk gevonden worden. Het musje wil aandacht....het musje wil een 'kroontje'...want zulke musjes krijgen aandacht en dat wil dit musje....gezien en bovenal gehoord worden.... dus... 


Op naar de Telegraaf en dan gaan roepen dat we een vlees taks willen, we willen naar het principe, de 'vervuiler' betaalt. En dat word ik 'ietwat' moe van zo'n partij en van het musje... U en ook ik, die vlees eten worden bestempeld als zijnde 'vervuilers', ik wordt niet alleen moe maar ook gekrenkt..... net als u waarschijnlijk..... de vleesetende Nederlander is een vervuiler.... 


Maar het wordt geraffineerder als ik over het musje lees op de site van de Misset.... daar wordt niet gesproken over 'vervuilers', nee dan gaat het ineens over een verhoogd btw-tarief op dierlijke eiwitten..... handig gespeeld.... door de dame..(waarschijnlijk vegetarisch)


Maar helaas 'musje', de mens is nu eenmaal een omnivoor en er gaan duizenden jaren overheen om de 'evoutie' te 'vervolmaken aangaande uw onzinnige maatsataven.... maar één ding weet ik wel.... dat ik nimmer een vegetariër zal worden of zijn.... en zo ook mijn vrouw niet......want de 'bijwerking' voor vrouwen (zie foto boven) blijken erg.....toen ik zocht op 'vegetarisch', maar ja, je kunt ze tenminste herkennen...... de 'musjes'.....


Ik houd van vlees.... vooral van 'rood vlees', maar laat dit toch maar even 'links' liggen..... Ik ga nu voor 'gevogelte'...... ook heel lekker en iets minder vet.... wat een 'bullshit'....mensen....
En wat kost dit allemaal aan......we kunnen het beste al dit zinloze gedoe 'links' laten liggen..... en gewoon de werkelijkheid.... beter begeleiden.... Dierendag....hoe handig...voor een 'musje'..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten