vrijdag 23 juli 2010

Actieve vakantie

Soms word ik manisch depressief bij de gedachte, te willen 'ontspannen'.
Ik denk dat dit komt door het vooruitzicht om daadwerkelijk even te moeten ontspannen.
Ik wil wel kunnen ontspannen, maar ik kan niet ontspannen door niets te doen.
Moedwillig ontspannen bestaat bij mij niet en kan dus nooit binnen een vakantie, met deze bagage ter hand probeer ik een kunstmatige ADHD ter weeg te brengen. Ik wil een vakantie ADHD bij mijzelf proberen te veroorzaken. Ik ga dit proberen doormiddel van het consumeren van veel kleurstoffen, chocolade, alcohol en foute E nummers.
Doormiddel van deze kunstmatig opgewekte ADHD val ik dan niet meer in slaap tijdens de vakantie, maar word ik overactief.
Wat ga ik doen, ik heb een grote voorraad Engels drop binnen bereik, verder grote zakken met 'koetjesrepen' ingepakt, de wijngums moeten zorgen voor de foute E-nummers en ik neem aan dat binnen ons vakantiegebied: Champagne, de alcohol geen probleem mag zijn.

Ik voel mij ineens een stuk beter nu en de uitkomst van dit experiment zal ik delen met een ieder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten