zondag 9 november 2014

In wat voor wereld leven wij....

Als ons mensen zoveel negatieven ter bord komen... dan... ontstaan er.... onrust...

De knechten van Sinterklaas worden verbannen.... het ebola-virus tiert.... Poetin blijft 'swaffelen'.... dus wat staat ons nog te wachten..... 
'k denk dat de knechtjes van weleer, misschien wel meer voor Sinterklaas gedaan hebben dan we altijd hebben vermoed.... en misschien komt Sinterklaas wel uit de kast....
We zullen misschien wel vroeg sterven door het ebola gedonder.... en zullen dus niets merken van Poetin die z'n ding gewoon doet...
Nu interesseert mij al deze materie niet zo.... want vroeger was het zo en nu is het nog zo....





Ik heb te maken met echt grote problemen, want er worden 'dingen gestolen' bij mijn wederzijdse buren.... en dan raakt het mij echt....
Er worden namelijk 'kabouters' gestolen uit de tuintjes binnen Wolvega....  en dan raak ik oververhit...nu ben ik bewapend met hetgeen mag binnen Europa... dus we kunnen toch wel iets 'lood' vergeven.... ook ter bescherming van...want dit raakt mij...

De kabouter van mijn buurvrouw blijkt een verhaal te hebben en die van de buurman ook.. de buurvrouw heeft de kabouter 'ooit' ter adoptie mogen binnen halen in haar tuintje en die van de buurman...is vroeger, 'misbruikt' geweest.... beide kabouters hadden een verhaal en zijn nu ineens weg.... 

Er zijn nog geen instanties ingeschakeld...... want we zijn nog in conclaaf.... 
Ik zou graag willen dat de ''steler' ze terugbrengt... maar misschien zijn ze gewoon even weggelopen... om alles te verwerken.... ''beste buurtjes'....

Ik verdenk zelf kabouter Plop.... maar heb nog geen bewijs.... 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten