woensdag 7 mei 2014

Tegeltjeswijsheid...

We hebben gelukkig veel te doen.... restaurant het binnenhof draait en Belterwiede staat in de startblokken... mijn aankomend souschef neemt de honneurs waar aankomende dagen en we hebben alle twee een telefoon. Ik kan mij storten binnen mijn privé-perikelen en daar word ik niet vrolijker van... 



Ik ben bezig met van alles, maar ik houd niet van rommel... dat kost soms wat tijd als je een grote tuin hebt, dus de snoeiperiode  is aangebroken, elke ochtend voor de dienst doe ik hieraan, de 'buitenkeuken heeft afwerking nodig', maar deze is nu laag-gepit....ik heb rommel en meer achterstallig onderhoud doordat ik te veel gefocust was...

Lopende projecten kunnen soms te interessant zijn... en vergen alle energie... en dat is fout.... dus de eerste (achterstallige) snoei is gedaan, de hoofdschuur moet in de beits en dan begint het geneuzel... wat is de beste beits.... 'koopmans monumenten beits, of de beits van van de action.... keuzes maken.... het 'waterleidingkje' wat ik uit Duitsland binnenkreeg past niet.... dus, toch maar kiezen voor een andere kraan voor de boiler in de buitenkeuken.... wat een geneuzel en oponthoud ... 

Soms denk ik dan, het leven is te interessant om je druk te maken over kleinigheden.... alleen gezondheid telt... en dat gaat verder dan 'tegeltjeswijsheid'.....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten