woensdag 4 december 2013

Een gezellige kerst... #Belterwiede

De verbouwing binnen café-restaurant Belterwiede is in volle gang.... en alles verloopt zoals er is gepland... eerst chaos veroorzaken en daarna opnieuw, gecontroleerd opbouwen... echter de kerst nadert en er is nog geen manier om alles te communiceren..de site staat onder 'constructie' en dat is logisch want we doen hier alles 'stap voor stap' om het gecontroleerd te houden. 


Het café-gedeelte is onderhevig aan een warme metamorfose en deze heeft een ''deadline' opdat wij binnen dit gedeelte een mistletoe boven de vernieuwde ingang kunnen hangen tijdens de kerstdagen.  We zorgen dat de open haard brand, dat het gezellig is en dat er lekker gegeten kan worden.... tweede kerstdag gaan we ons best doen.... drankje en hapje voor een aantrekkelijke prijs... en de keuken... zal garant staan voor lekkere gerechtjes.... 

Omdat we alle communicatiemiddelen nog niet voor handen hebben, maken we alleen gebruik van Facebook en dat vind ik interessant, omdat de digitale communicatie dan ineens meetbaar wordt.... Ik heb alvast gereserveerd.... voor een plaats in de keuken.... ;-)
Ik mag verder niets verklappen... niets over de toog, niets over de plafonds.. niets over de lambrisering..niets over de gordijnen... de kleuren... vandaar dat ik alleen een 'plaatje' heb geplaatst wat ik tegenkwam op Facebook.... sorry Rein... heb ik toch een nieuwtje...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten