maandag 30 december 2013

De beste wensen voor iedereen....

Een bewogen jaar waarin ik vele nieuwe mensen heb mogen ontmoeten, normaliter heb je een vaste 'standplaats'... maar dit jaar heb ik mogen werken en meedenken binnen diverse keukens en dat was en is interessant....


Het jaar tweeduizend veertien zal opnieuw een interessant jaar worden... waarbij een bedrijf als cafĂ©-restaurant Belterwiede in Wanneperveen verder uitgebouwd zal gaan worden.... en ik 'vreet' mijn schoen op als dit geen topper zal gaan worden. Restaurant het Binnenhof in Paasloo gaat een vernieuwende koers varen en heeft dit geventileerd tijdens de kerstdagen... met alleen maar goede reacties... en ook EetcafĂ© Giethoorn met achterliggend park gaat voor nieuw. 
Mijn grootste uitdaging binnen tweeduizend veertien zal misschien wel zijn, het uitdragen van de horeca.... waarom deze bedrijfstak met haar 'eigenaardigheden' aantrekkelijk is en voldoening geeft.... om hier binnen een boterham te verdienen..... 

Maar laten we straks gewoon 'proosten' op gezondheid en geluk.... want dat heb je nodig om al het andere uit te kunnen dragen..... Proosssssssssssssssssstttt vrienden......

ps. de verhalen over 'eieren halen' zijn een verkapte vorm van even 'vluchten', gelukkig halen we de eieren tegenwoordig eerst, voordat we even gaan 'pierewaaien'..(structuur).. en op zoek gaan naar 'authentieke cafeetjes'... vandaar dat u nu gerust een uitsmijter kunt bestellen.... we hebben de eieren binnenshuis... ;-))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten