woensdag 31 oktober 2012

#Windows8 ....#Microsoft ... ;-)

Soms begrijp ik de logica niet van 'vernieuwende' besturingssystemen.... zo ook begrijp ik Microsoft niet met hun nieuwe 'Windows 8'....


Wat moet ik in hemelsnaam met een 'veegscherm' op de laptop, notebook of computer.... windows 8 lijkt ontworpen te zijn voor alleen de 'touchscreen' apparaten en de rest maakt niet uit.... Ik ben een 'Microsoft-fan'... maar ik vind dit onbegrijpelijk....alsof de mensheid totaal is overgegaan op de 'veegschermen'..... Ben benieuwd hoe het bedrijfsleven deze vernieuwing gaat interpreteren.... Ik ben benieuwd.... maar ik denk dat dit een fiasco gaat worden....het toetsenbord... is een niet 'vervangen element' binnen onze digitale wereld... 'vegen' doe je stoïcijns over je tablet, phone en of buiten.. binnen deze jaargetijde... Microsoft slaat nu de plank, totaal mis en dat is jammer........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten