donderdag 25 oktober 2012

Dat is #DeLekker

Ik voel mij momenteel niet geheel Lekker.... heb mij weleens Lekkerder gevoelt.... het is ook geen Lekker weer momenteel..... voelt u zich wel Lekker.... of bent u ook niet helemaal Lekker... dan hoop ik voor u dat u zich binnenkort weer iets Lekkerder voelt..... Lekker......


Nederland is weer in rep en roer..... want het magazine 'De Lekker' ligt weer in de winkel... en dan weet je gelijk of je bedrijf nog iets van waarde heeft.... of dat je iedereen in de 'uitverkoop' kunt gooien.... 



Want..O wee..als het bedrijf geen notering heeft in dit vermakelijke blad (en ik ben een Lekker-fan)..... stiekem had ik toch nog enige hoop.... maar helaas.... ik kan als mens.... als kok leven... met een 'no notice'.... maar er zijn enkelen.... die dit niet kunnen vernam ik via de social media... zij zijn van het soort.... wat zichzelf op een bepaalt 'voetstuk' hebben getilt.... en als het dan anders blijkt.... ja dan...... dan ga je klagen...... maar voor die 'enkelen'... die dit doen via de social media.... heb ik een tip.... zij klagen waarschijnlijk wel vaker.... maar bouw dan een muurtje binnen uw 'eetpaleisje'... een klaagmuurtje.... en mocht er dan weer een blaadje verschijnen waarin u niet genoemd wordt.... dan gaat u hier 'klagen' en huilen..... maar ik heb goed nieuws voor deze 'klagers'...... het muurtje bouwen kost weinig energie.... en...



...dat voor de prijs van € 8,95.... geen geld... en dat moet u gelukkig maken.... een eigen klaagmuurtje... privĂ©... zodat u niet meer voor lul staat binnen de social media..... en dat voor een lullig bedrag....'met gratis krultang'... 'permanentje van spaghetti'... 'vernieuwend'....

En ik.... ik 'baal'... ik had het dit jaar verwacht.... maar al leunend tegen mijn al 'oude' klaagmuurtje komt plots de gedachte over 'volle parkeerplaatsen', want daar draait het om.... en schiet ik in de lach.... maar dat mag niemand weten.... alleen U.... Ik voel mij plots weer Lekker... eigenlijk heel erg Lekker...... #DeLekker ..... ;-)))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten