vrijdag 5 oktober 2012

Snel..sneller..snelst...#kortelijnen. #Eventtculinair

Dat het werken met korte lijnen, waar en hoe dan ook, het snelst en meest efficiënt is...weten we allemaal.... maar om dit voor elkaar te krijgen blijkt soms iets moeilijker....



Ik mag mij namelijk sinds enige tijd bezig houden met de website van EvenTT Culinair en dat is interessante materie... nu is het invoeren van wat 'tekst' niet zo'n probleem.... maar als het aankomt op het invoeren van HTML code.... dan wordt het een 'ander' verhaal...


Dus wordt het tijd om eens een duik te nemen binnen deze materie.... want dan worden de lijnen nog meer gekort... nu heb ik gelukkig een kleine niet noemenswaardige 'basis' betreffende deze blog... maar ik wil mij hierin eens meer verdiepen..... je zult er alleen maar wijzer van worden.... en ik denk zelfs dat het kostenbesparend kan werken... op den duur...


Mocht mijn blog er ineens anders uitzien.... en slaan de teksten nergens meer op dat weet u hoe dit komt..... dan ben ik aan het leren.... om wijzer te worden.... en dat natuurlijk problemen geven....... maar wat zullen we dan snel zijn binnen onze organisatie van EvenTT Culinair...

<tr>
<td><value=''wijzer worden <strong>




Wijzer willen worden op welk gebied dan ook, kan de communicatielijnen doen beknotten.... wat zich vertaald naar snelheid aangaande informatie...en je kunt besparen.... in de kosten..nog belangrijker....... want ICT kennis.... wordt 'duur' verkocht....
<tr>
Eigenlijk is het precies als met koken.... je moet je verdiept hebben in de basis om verder te kunnen komen als kok...anders blijf je maar wat aanklooien <strong></td>,value=''tekst''

Dus... mocht dit blog u doen verbazen... aangaande inhoud.... dan zal dit liggen aan mijn html invulling..... en mocht de site van EvenTT... raars vertonen... dan weet u waardoor dit zal kunnen zijn.....  alvast excuses ;-) Wij willen nu éénmaal de beste zijn... efficiënt en daarom snel.... sneller..snelst..... maar wel goed.. ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten