maandag 27 augustus 2012

Prominent aanwezig...

Normaliter vind ik reclameuitingen altijd interessant... want ik wil niet weten waarom deze op een bepaalde manier geventileerd worden.... ik wil weten wat je ermee bereikt..... vooral op televisie.... is dit zeer vermakelijk en interessant....


Sommigen vind ik vervelend.... en dat zal wel de bedoeling zijn.... want de mens teert op negatieven.. deze worden beter 'onthouden'.... echter.... dan kun je gewoon even door zappen... en voila....je kijkt gewoon verder.... Op Internet vind ik dit een ander verhaal.... daar wordt je bedolven onder 'vervelende vensters' (reclames) die tot doelstelling hebben, meer inkomsten te genereren.... laten we wel wezen.... ik gebruik het Internet enkel om..even te 'loer' en dan zit je niet op deze 'visualisaties' te wachten..... op professionele sites... Diverse keren moet je soms een venster sluiten..... om de normale tekst te kunnen lezen.... maar wees gerust....... ' het hoe en waarom wordt gelukkig verduidelijkt'..... en daar moeten wij mee leven..

Ach ja het is aan ons...... maar je blijft aan het zappen tegenwoordig.... ook op Internet...... en dat is interessant.... want reclameuitingen op Internet zijn niet te vergelijken met hetgeen vertoont wordt op televisie en binnen de geschreven media.....  en vandaar zal het effect ook anders zijn..... meer irritant dan negatief.... 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten