woensdag 15 augustus 2012

Ons leven en #Facebook.. de #eye-To-eye .app

Natuurlijk hebben sites als Facebook en Twitter impact op ons bestaan, maar blijf bewust... beste mensen... 



Facebook.... is er enkel voor... hetgeen wat jij wilt delen... en pas maar op... wat je deelt...





'Ik wil je verjaardag aan mijn kalender toevoegen'.... dit soort verzoeken... doen het fictieve element van Facebook rechtvaardigen...  Of ik moet verkeren op het randje van de afgrond  wil ik mijn 'Internet vrienden'... laten weten wanneer ik 'verjaar'...Vandaar de de' eye__To_eye  app. Marc.. een app die alleen bedoeld is voor 'echte' vrienden... Laat maar even weten Marc... of deze nieuwe app... een destillaat kan maken.... tussen fictie... en non-fictie... je hebt mijn bankrekeningnummer... en ik heb jouw nul  (..).... dus... gewoon  doen... Kost iets... maar levert wereldwijd meer vrienden op.... echte vrienden.... en dan ben je gelukkig verlost van al die verjaardagen die je moet bezoeken..en of.. (digitaal)... ;-) moet bijhouden...

Ps..
De eye_To_eye applicatie... werkt alleen wanneer er oogcontact is... en er een hand geschud wordt... ik heb de naam bedacht... de rest is aan #Facebook ...;-))


Geen opmerkingen:

Een reactie posten